Friday, August 17, 2007

Up and away.

Wilders-tijd.
Of met andere woorden, die onnozelaar weet wel vaak het nieuws te halen als er niets anders interessants speelt hier...
Voetbal transfers boeien me niet namelijk.
En nu krijgt die huilebalk een keer zijn eigen recept terug.
Hij wordt niet bedreigd of beledigd door een kunst-uiting van iemand.
Dus verontwaardigd zijn over de verontwaardiging van mensen die uit hun plaat gaan van een cartoon is bij deze dus hopelijk ook geen reden meer om kamervragen te stellen...
Ik daarentegen houd me ondertussen met betere dingen bezig.
Morgen ben ik in Belgiƫ, en doe ik alleen maar waar ik zin in heb.
Ik zou er aan kunnen wennen om niet meer te werken.
Dit is de eerste vakantie waarin ik me niet totaal scheel verveel.
En zelfs verveling heeft als gunstig effect dat het allemaal langer lijkt te duren.

No comments: