Wednesday, March 03, 2010

Manual for being nice.

Niet nieuw, maar iedere keer als ik dit zie voelt het weer als het eten van ongewassen prei, of van een omelet met eierschaal er in....

How low can we go....
Vandaag mag u overigens gaan stemmen, de generale repetitie.
Als u zich door niemand vertegenwoordigd voelt is het volstrekt legitiem om niet te gaan stemmen.
Van mij mag u dan toch altijd meepraten over de politiek en een mening hebben.
Maar doe me één plezier: stem niet uit protest op mensen die het bovenstaand soort SIRE-filmpjes nodig hebben om met elkaar om te gaan.
Ik zal wel een fossiel zijn, naïef en met hopeloos achterhaalde idealen.
Waarvan akte:

5 comments:

festina lente said...

Mijn dag is weer goed en wel door het TWEEDE filmpje!
En het verificatiewoord is vandaag ook nog eens 'proste'.
Proost! Op een goede verkiezingsuitslag!

Strangebrew said...

We aim to please, ma'am!

Alie said...

Ik ga mijn stembiljet (en volgende) in een collage verwerken, ooit, mijn eigen stille protest.

En ook van mijn kant bedankt voor die video van Bots! Had het er laatst nog met iemand over, vanwege nederlands "volks"muziek.
Deze kunt u binnenkort dus ook eens op mijn blog verwachten!

Strangebrew said...

We zullen er vast een foto van mogen zien! Het lied is gewoon tijdloos, ooit heb ik het in een Yorkshire pub voor publiek gezongen, er is zelfs een opname van, maar het origineel is aanzienlijk beter...Nee!, echt!

moi said...

Waar! Ook ik ga er nog wat mee doen op mijn log. De 'alleen' denkers zijn gelukkig nog steeds in de minderheid.