Saturday, July 10, 2004

Wat een vertoning...

...zo'n opening van een museum-expositie, met alweer dat leuke stel dat op de troon moet komen, gefotografeerd terwijl het naar een tekening kijkt alsof er een smerig geurtje en een vreemd geluid vanaf komt. En alweer die domme grijns van Balkenende die zijn hand uitsteekt naar iedereen die bij hem in de buurt komt, om vervolgens verbijsterd vast te stellen dat niet hij, JP, maar Maxima het "target" is van de notabelen...maar blijven lachen!
Het charme-offensief live!
Het feit dat ik nog niet weet hoe ik hier een foto op kan krijgen bespaart een ieder de aanblik. Op zulke momenten zou ik in Alaska willen zijn.
Leve de Republiek!

Ondertussen is het een echte "nederlandse zomerdag".
Het is dvd-weer!
Mijn zoon experimenteert met lijm en stelt nuchter vast dat het spul waar hij het thuis mee moet doen van ondergeschikte kwaliteit is vergeleken met het werkmateriaal van de kinderopvang.
Mijn dochter spreekt opeens vloeiend engels en ligt gebiologeerd naar een klassiek engels drama te kijken....of ze is in slaap gevallen.


No comments: