Friday, August 27, 2004

Verwend nest...

Volgende week gaat het weer draaien...
De scholen (die van mij en van de kids), het rijden in de spits, vergaderen en tegen de klippen op rennen om op tijd iets eetbaars op tafel te zetten.
Fijn!
Want ik begin me toch wel wat te vervelen, tot mijn grote schaamte!
Want wie wil er nu niet een royale periode vrij in de zomer?
De zomer is normaal gesproken een periode waarin ik practisch buiten leef, maar nu is het weer al geruime tijd beroerd en we hebben onze muren nu wel uitvoerig genoeg bekeken.
Het is nog niet zo erg als met regen in een tent zitten, en acht uur lang de ritssluiting van het voorzeil aanstaren en je afvragen hoe het mogelijk is dat er toch water naar binnen komt ook al heb je hem heel strak opgezet...
Maar ik ben wel weer toe aan wat drukte van mijn normale ritme.
Hopelijk denk ik dat over twee maanden ook nog.
En mischien krijgen we wel een mooie indian summer.....

No comments: