Monday, March 21, 2005

Hmpfff.

Hoe vaak deze computer niet al een woede-aanval van mij heeft overleefd...
Inanimate objects can not be held responsible for stupidity...
Dus geef ik mijn lief de schuld.
Mijn lief die wel weet wat hij doet, en dingen zegt die waar zijn, maar waar ik gek van wordt.
"Ja , het is jouw computer, maar mijn router...!".
Het ding zit volgebouwd met allerlei fraaie beveiligingen en wat dies meer zij, waar deze digibeet nog steeds helemaal geen verstand van heeft.
Een beetje een weblog bijhouden lijkt dan misschien heel wat, maar als punt bij dotcom komt kan ik niet eens rekeningen overmaken zonder helpdesk...
Ik neem mij iedere keer weer voor dat ik alles kan leren.
Er mag geen enkele reden zijn voor belemmerende overtuigingen.
Maar waardoor ik blokkeer op de instellingen van een gebruiksvoorwerp blijft voor mij een raadsel.
Een recente workshop leerde mij dat je je weerstanden moet confronteren.
Vooralsnog ga ik de hond uitlaten.
Stomme computer.

No comments: