Wednesday, September 20, 2006

Radiostilte?

In ieder geval voor een paar dagen.
In ieder geval hier.
En om mijn terminale computer eventueel te vervangen.
Ik ben al uren aan het proberen mijn template aan te passen, maar het wil niet echt vlotten...
Dus ik ben het even zat.
Ik hik bovendien nog tegen een deadline ergens anders aan.
En misschien kan ik dan ook eens goed nadenken.
Om me te beraden op waar ik zo al over wil schrijven.
En waarom.
En vooral waar.
Maar niet alvorens nog mijn gal te spuien over het terugtreden van een tweetal ministers.

klik indien gewenst voor Indymedia op D&D

Iemand op een site van een krant merkte nog heel gevat op dat het kabinet niet "in crisis" was en in ieder geval voorlopig zou blijven zitten.
Hoe is het mogelijk dat niet iedereen dan tegelijkertijd schreeuwt dat het hele kabinet al maanden demissionair is maar gewoon doordendert.
En een paar keer "sorry" of "ach, wat jammer" zegt als het mis gaat of als ze belazerd worden...
Hoe kan dat?
Ik ben bang dat er gewoon een "Balkenende IV" komt, ze hebben nog een maand om een goed-nieuws-campagne te houden.
Tegen die tijd heeft een groot deel van het volk alweer vergeten dat niet Donner maar Verdonk heeft lopen bazelen voor haar beurt, meteen na die brand...
En dat ze wederom is blijven zitten waar ze zit wordt dan weer uitgelegd als betrouwbaarheid en vastberadenheid.
Overigens zou het me ook niet verbazen als Donner gewoon weer terugkomt in het volgende kabinet omdat hij achteraf gezien eigenlijk zelf niets verwijtbaars heeft gedaan...
En dan gaat de hele belazerderde santekraam gewoon verder met zijn agenda.
Als dit radiostilte moet voorstellen, hoeveel wil ik dan wel niet kwijt als ik straks de schuif weer helemaal open zet...

No comments: