Tuesday, March 27, 2007

Oh nee, niet nu al...


...dit is niet handig.
Het is nog veel te vroeg in het jaar om al te dromen over doelloos rondlummelen in een hangmat.
Mijn hoofd staat helemaal nergens naar.
Niet naar lessen geven, niet naar zelf studeren, niet naar welk verplicht nummer dan ook.
Ik wil alleen nog maar buiten zijn.
Met mijn handen in de kleigrond, picknicken aan het strand, vuur en muziek aan de rivier...

Het is nog veel te vroeg om los te slaan...
Dit is helemaal niet goed.
Ik moet nog een paar maanden net doen alsof ik een rationeel en gestructureerd wezen ben.
Dus vul ik nu de lessen zoveel mogelijk met documentaires en films; ik hou van mijn vak, want het is allemaal nog pedagogisch-historisch verantwoord ook wat ik doe.
Want ik ben niet de enige wiens hoofd nergens naar staat.
En nog vijf weken en dan beginnen de examens...

No comments: