Wednesday, March 07, 2007

Sommige sites zijn gewoon eng...

Ik ben gewoon heel erg fors, mild uitgedrukt.
Ik kijk wel eens in een spiegel en concludeer soms dat het weinig zin heeft om een zinkend schip te teren.
De zwaartekracht wint immers altijd, en daar zou ik heel somber over kunnen doen.
Maar ik droom nog steeds niet hiervan...

Omdat ik hierbij toch moet denken aan deze twee...

Soms kom je per ongeluk op een site terecht waar je liever niet had willen zijn...
Ik voel geen afgunst als ik daar even rondkijk, me verbaas over wat sommigen zichzelf aandoen, en snel weer vertrek.
Ik settle, als het op mezelf aan komt, voor associatie met dit tweetal;

Of deze...

Ik moet het niet hebben van mijn uiterlijk maar van mijn persoonlijkheid, zo heb ik me laten vertellen...
Ik neem dat maar als een compliment.
En dan stop ik meestal met nadenken.
Welterusten.

No comments: