Tuesday, May 08, 2007

Ik had hier iets willen schrijven...

...over het optreden zondag van No Means No, en over hun voorprogramma, Potty Umbrella.
Dat ik er eerst even over moest nadenken hoe ik Potty Umbrella vond, toen vreesde dat ik wel eens te blond zou kunnen zijn voor hun muziek en bij het derde nummer had besloten dat ik ze geniaal vond.
Dat ze nu al in mijn "top 10 speellijst voor in de auto" staan.
En dat dit een beetje 'dismissive' mag lijken, maar u weet niet hoe vaak ik in mijn auto rijd, en hoe hard ik dan meezing.
En hoe fijn het was om de bekende gezichten tegen te komen die ook vaak in het kielzog van NMN meestromen...
En dat het me blij maakt als deze mensen het ook goed maken.
En dat ik, na 18 jaar, gestopt ben met tellen hoevaak ik NMN ondertussen al gezien heb.
Ik had links willen neerzetten om te luisteren.
En mensen willen wijzen op de Valkhof-Affaire in juli alhier, waar NMN ook zal optreden!
En ik had kunnen schrijven over hoe ik de dag daarna mijn kinderen naar schoolkamp moest zien te krijgen, terwijl ik maar drie uur geslapen had.
En dat 'ze' altijd zeggen 's avonds grote meid, 's ochtends grote meid.
En dat ik eigenlijk niet weet wie 'ze' zijn, maar dat 'zij' voor wel meer oubollige uitspraken verantwoordelijk zijn.
En dat 'ze' doorgaans niet degenen zijn die kinderen naar schoolkampen brengen.
Maar door blogproblemen kwam ik niet verder dan dit.
Ik moet staccato schrijven, snel posten en kijken of ik nog iets kan veranderen.
De datum vervalsen en kijken of dat goed gaat.
Ik moet op de een of andere manier dit programma bedotten om er mee te kunnen werken.
Ik wordt daar best moe van.
Maar NMN was briljant.
De hele avond was briljant.
De clan die onderdeel uitmaakt van het reizende circus rondom NMN was briljant.
En nu houd ik erover op.
Dziękuję !

No comments: