Saturday, May 12, 2007

Mothersday...

En dit heb ik gekregen!
Het ding dat klik doet dan, niet de koptelefoonhouder...









Ik kan weer plaatjes schieten.
Ik heb het zo gemist.
Daarom kreeg ik hem vandaag al en niet morgen pas.
Van de oude was de display al een tijdje naar zijn mallemoer, en ik kan niet fotograferen dus...
Met een display kan ik meteen wegmieteren wat mislukt is.
Ik ben een welvaartskind, let's face it...
Maar nu kan ik weer laten zien wat ik bedoel.
Zoals hier.
Lang leve de vinex-lokatie met straten die rond lopen om origineel te bouwen.
Onze tuin is vrij diep uiteindelijk.
Drie keer zo lang als de huizen verderop.
De straat achter ons loopt recht.
Et voila.

Het plan en het voorlopige eindresultaat...
Het origineel komt aardig in de buurt, maar dan met buren en meer onkruid.

No comments: