Monday, February 02, 2009

Minimalist!

Ik heb een 5.5 voor één van de vijf onderdelen die ik moest afsluiten deze maand.
Auf Deutsch :"Ich habe bestanden!".
Ik, minimalist die ik kan zijn en dat niet in voornamelijk esthetisch opzicht of als lid van een belgische afscheidingsbeweging maar gewoon als luie donder, ben méér dan tevreden met dit ronduit magere resultaat.
"Nul ambitie!" roep ik wel eens over mezelf, en dat doe ik met dit eindresultaat voor Gramatik1 alle eer aan.
De vlag (die ik niet heb, maar u begrijpt wat ik bedoel) hangt nog net niet uit.
Ik ben zo opgelucht.
Dit scheelt twee maanden inhaalwerk.
Nu nog even wachten op de andere vier resultaten.
Steeds meer begrip valt mijn leerlingen ten deel sinds ik weer studeer.
De onzekerheid tijdens tentamens, de gezonde tegenzin als er huiswerk op het programma staat, het ontwijken van voornoemde werk terwijl je nét achter loopt op schema, het er niet over willen hebben op feestjes.
Het komt weer allemaal terug!
Het houdt me vast heel erg jong (kuch)...



No comments: