Tuesday, June 30, 2009

Urban myths.


Dit verhaal is kennelijk nieuwswaardig.
Gek genoeg heb ik dit verhaal ooit eerder gehoord, maar dan in een tijd dat internet nog niet zo'n grote rol speelde in de levens van de mensen.
Ooit, ruim dertig jaar geleden, was er in de buurt van de militaire basis in Brunsum, amerikaans dus met de zowat enige donkere mensen in de regio, ook zoiets gebeurd.
De moeder van een vriend van mij was kraamhulp en daar bleek ook na de bevalling dat de moeder een zijweg was ingeslagen.
Maar zij zou, nadat de vader verbaasd en geƫrgerd informeerde naar wat er in vredesnaam aan de hand was, uitgeroepen hebben: "Je denkt toch niet dat ik dit zelf grappig vind? Ik spreek helemaal geen engels, hoe moet ik nu met dit kind praten?!".
Echt waar.
Ondertussen is ons hondenkind aan het veranderen in een echte urban myth.
Ze begint weer te eten.
Fingers crossed.

No comments: