Friday, October 09, 2009

Dus, dat ben ik.

Als u een stukje mist, dan kan dat kloppen.
Ik haal wel eens iets weg waarvan ik de dag later denk; "hier wordt ik niet blij van!".
En dan zet ik er lekker iets anders op.
Zoals het bij goden betaamt wordt er driftig met uw verstand gespeeld.
Eerst zag u iets en nu is het weg.

Wonderlijk.
Ik ben lekker wél de hoogste autoriteit op dit kleine stukje virtualiteit.
Hier ben ik een schepper, en er wordt hier vandaag niets gescheiden.
Hoogstens mijn afval.

2 comments:

Festina Lente said...

God van je eigen universum, nietwaar?

Strangebrew said...

Ja, natuurlijk!, waar anders...
Ik zit nu te kijken, vraag me niet waarom, naar een mis in Rome, en vraag me af hoe het mogelijk is dat de kerk nog steeds zielen weet te winnen...ik heb niets tegen mensen die gewoon goed doen en er niet over nadenken. Ik heb wel een probleem met een instituut dat preekt over de zaligheid van de armoede, en tegelijk zo pervers overladen is met goud...