Monday, December 14, 2009

Uh, wow?..

19 kinderen!
Dit is de site van the learning chanel, en ik was in de naïeve veronderstelling dat ik daar iets kon vinden over 'leren leren', boy, was I wrong...
Maar 19 kinderen, ey!
Geen wereldrecord, maar toch heel erg veel.
Ik vond het eigenlijk wel compleet zo, van iedere gangbare soort eentje, maar er zijn daadwerkelijk vrouwen die vinden het zó leuk (of noodzakelijk), dat ze gewoon doorgaan tot het fysiek niet meer verantwoord is.
Deze 19 kregen allemaal onderwijs aan huis,
een hele klas vol, les van moeders, ik gok op bijbelse grondslag.
Dus niet helemaal van; "eerst schiep god de man, maar daarna had hij een beter idee...".
Maar wel van; "gaat heen en vermenigvuldigt u en laat alle voornamen van uw kinderen beginnen met een J.!".

Ze hebben al een aantal jaren een echte, zoals hij dus bedoeld is, soap op tv.
Aan de TLC-site te zien worden ze ook vet gesponsord
.
Zou ik ook gaan doen, maar twee kinderen hebben is niet zo uitzonderlijk.
Ook al zijn het nog zulke uitzonderlijke kinderen.

No comments: