Wednesday, February 03, 2010

Breek het podium af.

"Deze rechtbank is blijkbaar niet geïnteresseerd in de waarheid. Ik kan niet anders concluderen dan dat de rechtbank mij geen eerlijk proces gunt. Ik heb hier geen respect voor".
Aan het woord niet iemand die onder helse omstandigheden gevangen zat en nu zijn zwaarbevochten vrijheid verdedigen moet tegenover een dictatoriaal bewind.
Niet wijlen Saddam Hoessein die volgens mij zelfs minder getuigen ter verdediging had opgeroepen dan deze diva, maar goed, Saddam had dan ook minder vrienden...
Zelfs niet iemand die überhaupt ooit iets gedaan heeft voor de vrijheid van anderen, nee, sterker nog, hij heeft zelfs artikel 1 van onze grondwet willen afschaffen om daarmee uw en mijn vrijheid te beknotten.
Breek zijn podium alstublieft rap af, het zijn alle belastingbetalers die voor dit showproces opdraaien...
Of verwacht u, naast het verder uithollen van het woord respect, straks iets inhoudelijks te horen?

No comments: