Monday, March 22, 2010

Spartacus.

"De heftigste serie oooit !!!" brult de televisie een paar keer per avond.
Spartacus is vergeleken met "I , Claudius" in ieder geval erg snel.
Als een wegracer tegenover een fiets.

Het lijkt nog het meest op een Bruce Lee film gekruist met een documentaire over het colloseum: martial-arts meets archeology...
Ingewikkelde verhaal-lijnen zitten er niet echt in, wel veel opspattend bloed en copulerende mensen in of zonder toga's.
Iedere keer denk ik dat ik er waarschijnlijk niet meer naar ga kijken, maar blijf het hoe dan ook volgen.
Misschien dat ik moet toegeven dat het toch wel erg mooi gefilmd is.
Spartacus dus.
Mijn Lief wees me vervolgens op deze band die we gaan zien in de zomer, een band die kennelijk hiermee een trend volgt; bombastisch maar historisch verantwoord en "hey!", dan ben ik toch geïntrigeerd!

Tip; geluid zacht als u echt niet van herrie houdt en wel groot beeld, want de kwaliteit van dit soort filmpjes is tegenwoordig fenomenaal...


No comments: