Friday, April 23, 2010

Henk en Ingrid...

Zijn dat oerhollandse namen, namen die we associeren met historisch gefundeerde nationale trots?
Henk en Ingrid zijn in ieder geval een stel waar ik me in zou moeten herkennen, volgens voorzitter en enige lid van de partij voor de vrijheid.
Het langverwachte programma is er: etnische registratie, centraal examineren, 10.000 extra banen bij politie, nederlandse vlag op elke school, en in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de Joods-christelijke en humanistische wortels van Nederland als
dominante cultuur, what the hell dat dan weer ook moge betekenen....
Maar dat zullen Henk en Ingrid wel begrijpen.
Henk en Ingrid moeten tot mij spreken, tot mijn verbeelding, maar het lukt voor geen meter, dat inleven, maar ik kan dan ook gewoonweg niet allebei zijn.
Ik kan niet "Ingrid van Henk" zijn en tegelijkertijd een adept van de losgeslagen linkse elite...
Het beroep van Henk en Ingrid is niet ingevuld, deze "Ingrid" bijvoorbeeld werkt binnen één van de linkse hobby's waarop bezuinigd zou moeten worden, en mag ook nog eens de shit oplossen volgens het programma Hoop en Optimisme...
Dat zijn overigens mooie dingen, hoop en optimisme.
Hopelijk worden ze niet verder uitgehold, net als het woord respect, of compassie, of tolerantie....u zult er vast nog wel een paar weten.

6 comments:

Anonymous said...

Ja, wij Henks en Ingrids zijn het er dus NIET  mee eens dat Geert Wilders namens ons denkt te spreken, want de PVV is dus niet onze partij. Platform op Facebook is al opgericht: http://bit.ly/97Mfk3.

Strangebrew said...

Aangenaam! Ik heet overigens niet echt Ingrid, maar dat doet er verder niet toe...
:)
Enne...Wie is u precies?

Ties said...

Henk heeft Anja verlaten voor Ingrid
http://www.youtube.com/watch?v=GYaRMcPSSU8

(via Sargasso.nl)

Festina Lente said...

Korten op de geestelijke gezondheidszorg? Zodat zij meer kiezers krijgen?

Strangebrew said...

@ Ties: Geweldig! :)
@Festina: Hoe anders komt ie aan stemmen? :)

Bert Jansen said...

Ik wil graag mijn video over het verleden, heden en toekomst van Geert Wilders de PVV en zijn agenda voor Hoop en Optimisme aan u bijdragen

http://www.youtube.com/watch?v=IHy4JiNk7mM

Bert Jansen