Wednesday, April 14, 2010

Park and ride...

Ook voorpret, maar hard op zoek ben ik.
Want London is duur, om er te komen en om er te zijn.
De trein is niet te betalen, de bus moet van tevoren geboekt en het handigst is volgens mij om naar een dorp in de buurt te rijden en daar te parkeren en op een bus of ondergrondse te stappen met mijn "oyster-card" (die overigens altijd zonder mankeren heeft gewerkt, integenstelling tot de ov-kaart alhier).
Maar ik heb zo'n duister vermoeden dat Epping, tevens het meest noordelijke tubestation van de underground, ondertussen al helemaal opgeslokt is door London en geen optie meer heeft om te parkeren...aan de foto te zien in ieder geval niet.
Greenwich dan misschien?

Luxeprobleempje, ik geef het toe, maar als iemand een tip heeft houdt ik me hoe dan ook aanbevolen.

No comments: