Wednesday, May 19, 2010

Foeballe.

Een slap excuus om nog slechtere ideeën tot geld te maken.
Al de hele middag heb ik de meest vreselijke ingevingen over wat je met zo'n oranje gedrocht vuvuzela, die klinkt als een kruising tussen een ernstig zieke olifant en een meer dan antieke scheepstoeter, zou kunnen doen, ook als dit in de meeste gevallen strafbaar mocht blijken te zijn...

Naschrift: Ook al had ik het niet zozeer over het geluid tijdens de westrijden die ik amper kijk, maar over de jongetjes in mijn straat die er de hele dag op lopen te toeteren. Iedereen die niets beters te doen heeft klaagt ondertussen over het keiharde bijengezoem tijdens de wedstrijden, veroorzaakt door de vuvuzela.
Maar ...het went en ik zal er niet meer over mopperen.
Niet over de toeters, niet over de beesies, gogo's, pletterpetten, bungels, juichbandjes, gratis vlaggetjes, opblaasbare duimen of oranje vikinghelmen.
Niet.

No comments: