Thursday, July 07, 2011

Vroegah....

...luisterde ik naar dit soort dingen.
En dit, deze was geproduceerd door Jean Marie Aerts.
Dit kwam met tekstvellen terwijl het een instrumentale band was, en één van de weinig goede dingen uit Venlo.
Dit was populair in het zaaltje waar wij altijd uitgingen.
Deze heb ik nog net live gezien tijdens hun laatste tour, Steve Albini groeide ook op in een klein saai dorp...
Deze ook veel gehoord, extreem vervelende mensen, wel veel interessante nummers.
Idem, zie vorige zin...
Deze britten waren ook zeer in trek in mijn roedel, net als vele andere EBM-acts eind jaren tachtig.
Ik dweepte zoals dat hoort voor een veertienjarige, behoorlijk met deze meneer, ik gebruik dit nummer als ringtone....
Ik zie nu dat ik toen ook al behoorlijk shopte tussen allerlei genres.
Opeens kwamen deze mooie maar obscure dingen deze week weer op mijn pad, het werd een trip down memory lane, omdat ik zocht naar iets wat ik uiteindelijk niet heb kunnen vinden...
Niet erg.

btw: ik sta op de laatste rij, 6e van links....

No comments: