Monday, November 21, 2011

In de wolken...

Ik vind het prachtig, mist, alles oogt rustiger.
Het schijnt wel zeer ongewoon te zijn, zo lang achterelkaar in de mist zitten.
Ik fantaseer er al over hoe het zou zijn om altijd te leven in een soort grote glazen kist met melkglas....
Ik houd niet zo van soft-focus-foto's, maar met het zachte licht dat door de mist heen komt kan ik prima leven.
Het is vooral mooi in de avonden, met wat fantasie kun je werkelijk overal zijn...
Je hoort dat er iemand aan komt gelopen, want het lijkt ook veel stiller om je heen en geluid draagt met mist heel ver, je ziet pas op het laatste moment wie het is...
Overdag is het zonlicht diffuus, het is er wel, het lijkt feller, witgeel, geelwit....het wordt niet warm, maar alles straalt mee als de zon het aanraakt.
Het allermooist is het als het opvriest, waardoor alle kale takken een vachtje lijken te hebben, maar daarvoor is het nog niet koud genoeg.
Het mag van mij nu winter worden...

No comments: