Thursday, December 09, 2004

Aarghh 2

Net als ik denk dat ik het allemaal wel begrijp raak ik, niet de eerste keer, al mijn bookmarks kwijt, en zoek ik me opnieuw een ongeluk naar "al die sites die ik toch vooral moet onthouden"...
Ik wil me even rustig terugtrekken in een hoekje, een beetje werken en prutsen, en nu zit ik al uren damage-controll te bedrijven.
En op school lag mijn digitale klas er ook al uit...
En het ziet er niet naar uit dat het op korte termijn weer gaat draaien.
Net nu ik de perfecte gelegenheid krijg over een tijdje om op afstand les te gaan geven via een nieuw strak forum, stukken overzichtelijker dan mijn leslokaal...leek mij wel een interessant experiment, maar goed...
Had ik al excuses aangeboden voor deze nogal saaie zeurlog?
Ik had de hele dag kennelijk al niet mijn dag en ondertussen heb ik visioenen van een laptop die met brandbaar materiaal overgoten (na eerst grondig bewerkt te zijn met een nogal botte bijl, als frisbee gebruikt door twee kinderen, alle hoeken van de kamer gezien) op het vreugdevuur gegooid wordt met oud en nieuw...

foto:Dave Henniker

Ik was er dichtbij.
Ik heb het natuurlijk niet gedaan, ik zou er spijt van krijgen.
Ik heb aan een mooie plek in het Noorden gedacht, waar ik ooit geweest ben.
Dus mijn ratio wint het weer eens van mijn drift.

No comments: