Tuesday, January 11, 2005

Stoer hoor...

...dat mijn lief op zijn werk beweert dat hij te laat is omdat "zijn vriendin te stoned was om de kinderen naar school te brengen"...
Ik heb mijn eerste officiele hard-drug-ervaring gehad.
Ook al ben je nooit te oud om te leren, ik heb eigenlijk niet echt meer de leeftijd om te experimenteren.
Dat was het dan ook niet.
Ik had pijn en de GGD diende morphine toe, vandaar.
Morphine maken is nog best lastig...
Het is een opiaat dat gemaakt wordt van papavers, net als heroine en opium.
Er is 10 kilo opium nodig om 1 kilo morphine aan te maken.
Als ik dan al iets gebruik dan maar meteen het beste van het beste.
Ik had dan ook accuut geen pijn meer.
Het eerste wat ik zei na de injectie was geloof ik zoiets als "Wow....".
Maar ik wist uren later nog steeds niet precies waar ik was.
En niet meer hoe de pot met pindakaas dicht moest.
Of hoe het licht ook al weer aan ging.
Toch maar even een vriendin gebeld, die al snel door kreeg dat ik niet zo coherent was.
In de loop van de dag ging het voornamelijk suffe gevoel over in barstende hoofdpijn.
Dat is natuurlijk het moment waarop verslaafden in opleiding meteen een nieuwe dosis nemen.
Ik heb besloten dat ik een amateur blijf.
Ik laat het wel fijn aan de medische stand over om mij plat te spuiten als het nodig is.
Volgende week mag ik gaan terugtellen van tien naar nul.
Gezien het effect dat een halve ampul morphine op mij heeft haal ik de zeven waarschijnlijk niet eens.



2 comments:

Anonymous said...

Ik vind morphine een plezierige pijnbestrijder.
Maar wees inderdaad maar een slechte leerling... 's beter.

Zezunja

Strangebrew said...

absoluut!