Wednesday, April 27, 2005

Even geen inspiratie...

Mijn hoofd is helemaal leeg.
Of te vol.
Ik heb geen gevatte mening over het ambtsjubileum van Beatrix, behalve dat ik ook wacht op het royaal pardon, dus bij deze:

Ik heb ook geen journaal of krant gezien vandaag.
Ik had wel een discussie met een jongere over het midden-oosten conflict, maar heb geen zin om goedkope grappen te maken over haar "pesach-matzes" die ze loopt uit te delen, daarvoor mag ik haar te graag...en dus bij deze:

Ik heb de laatste paar dagen mezelf voorbij gerend omdat die ene week is aangebroken waarop onze school op een echte school lijkt in verband met werkstuk-deadline...alle computers bezet en iedereen wil last-minute-tips...
Dat is eigenlijk de leukste dag van het jaar omdat "ik toch had gezegd dat jullie op tijd moeten beginnen !".
Gemeen he?
Omdat ik dus geen inspiratie heb stuur ik u door naar het volgende, veel plezier!
http://www.guardian.co.uk/notesandqueries/

No comments: