Monday, October 24, 2005

Oktober.

Komkommertijd....een beetje.
Iedereen heeft al hartelijk gelachen om de kleine rel over het gemiep van JP.
"Luisteren naar de baas en altijd sorry zeggen...!".
Het weer dan?
De hele dag branden er lampen in huis.
Ik wil wintertijd.
Ook al bestaat die niet.
We zitten nu nog in ongewone tijd, de gewone krijgen we volgende week weer terug.
Een paar glorieuze herfstdagen hadden we en nu dit.....

Als de nazomer dan toch echt afgelopen is, mag het van mij gaan sneeuwen...
Te snel?
Ik heb gewoon geen zin in een lange koude regentijd tot in juni.
Ik zag in juli al paddestoelen.
De herfst begon voor mijn gevoel al in augustus...
Er liggen al een maand pepernoten en kerstspullen in de winkels.
Dan wil ik ook ijsbloemen op mijn raam.
Ik begrijp overigens niet wie de mythe bedacht heeft dat geduld met de jaren komt.
En nu zijn we twee dagen verder en is het 21 graden....
Het weer lijkt op mij.

No comments: