Saturday, October 29, 2005

Floptop.

Mijn laptop is het aan het begeven.
Hij deed het de laatste week vaker niet dan wel.
Nu weegt hij nog maar de helft, de accu is er al uit.
Ik backup me straks met wat pech een ongeluk.
Ik ben als de dood dat dit ding ermee ophoudt.
Had ik eindelijk iets dat me van de straat hield...
We hebben vandaag vrienden verhuisd van A naar B en een half...
Ons voorland.
Ik heb het helemaal niet meer op een rijtje.
Over zes weken zijn wij aan de beurt.
Het wordt vast mooi, dat wel, maar wat een gedoe.
Net zegt mijn lief overigens tegen me dat het een paar maanden kan duren voordat onze verbinding verlegd is, dus dan kunnen we alleen nog inbellen...
En voordat ik al mijn spullen gebruiksklaar heb staan en liggen ...dat duurt dan wellicht even voor ik me weer meldt.
Het is maar dat u het weet.

No comments: