Saturday, October 29, 2005

Samhain.

"...So as this Samhain approaches, what is ending in you? What do you have inside that it is time to let go of?
No healing is complete until you get beyond recovery...."


Ik ben geen serieuze wicca-aanhangster.
Maar er zijn een aantal waarheden die ik te mooi vindt, om zomaar aan de kant te schuiven.
Morgen eten we pompoensoep en maken we onze Jack o' Lantern.
Zo'n mooie als die amerikaanse hierboven vind ik wel wat...
Deze keer zal ik niet het zout vergeten, anders zakt hij weer in na een dag of twee!
En maandag veel snoep inslaan...
Een jaar geleden stond hier nog een wijfelend stukje over bedenkelijke importfeesten...ondertussen vind ik het eigenlijk best!
Kaarsen aan en vleermuizen aan het plafond.
De kids kunnen niet wachten.

2 comments:

Anonymous said...

Brrr. Haloween. Weer zoiets dat spontaan uitgemolken word door de commercie. Drie keer niets.

Strangebrew said...

Maar wel lekkere pompoensoep aan overgehouden...!