Saturday, May 27, 2006

Best of both...

Dit is het plan.

klik op plaatje
Voor oktober dan...
We gaan niet met een tent.
Dus de kans dat ik na drie dagen regen, en vakantie vieren in het hoogseizoen, in een she-devil zal veranderen is kleiner.
De herfst in Northumbria is ook een goede reden om later te vertrekken.
We slapen aan de kust, net onder Schotland...
Daar wil ik best even op wachten.
Deze zomer blijven we dus in de wadi.
Niet op reis als de rest van Nederland ook gaat, en toch nog steeds een beetje een vakantiehuisjesgevoel.
En de herfst aan zee in het verre noorden.
De bedoeling was ook om deze zomer een tuinfeest te geven en de tuin is nog geen...nou ja...tuin.
We moeten aan de slag...
Ons aardappelveld is al groen door planten die ik volgens velen geen onkruid mag noemen.
Gisteren zei ik voor de grap dat de tuin wel af was wat mij betrof.
Prompt komt de regen met bakken uit de lucht en kunnen we weer niets doen dit weekend.
Ik ook met mijn grote mond.
Het is van dat weer om in een grote stad sushi te gaan eten, maar dat hebben we gisteren al gedaan.
Nederlandse zomers zijn waardeloos.
En dus gaan we in de herfst naar een land waar het statistisch gezien 364 dagen per jaar regent.
Omdat we weten dat het waarschijnlijk weer stralend weer zal zijn.
Net als de vorige keer.
Naschrift: Oja, en Bollo de Beer hebben we inderdaad maar laten schieten. Laten zitten dan...want schieten is niet gepast bij een bedreigde diersoort.

No comments: