Tuesday, June 13, 2006

33 and rising....

klik
Met dank aan V. die mij hierop attendeerde...
Ik ben een paar dagen moeizaam bezig geweest weer alles aan de praat te krijgen.
Mijn laptop kan niet tegen weer in het algemeen lijkt het wel, en ik vrees dan ook dat deze electronische kladblok niet lang meer heeft....
Schoolkamp kwam daar ook nog tussendoor en ondertussen loop ik samen met 199.999 anderen vier avonden achter elkaar een rondje om het Goffertpark.
Ik leef vooral buiten dus en het snoer van mijn defecte laptop red dat helaas niet.
En dan, als de naderende onweersbui de temperatuur nog hoger opdraait, en ik liever in een koele keuken zit, valt me opeens op hoe weinig ik schrijf de laatste tijd.
Terwijl mijn hoofd over loopt en genoeg aanleidingen naar voren drukt om over te schrijven.
Niet dat hele volksstammen nu elke dag zitten te wachten op mijn kijk op de dingen.
Toch zijn er een paar mensen die het lezen...
En iedere blogger weet dat als je weinig schrijft je ook weinig wordt gelezen...dat is.
Binnenkort heb ik heeeeel lang vakantie.
Hoop op regen als je wacht op koek van mijn deeg.
Want het zal spaarzaam zijn als de zon schijnt.

No comments: