Friday, June 02, 2006

Feestje.

"Wist je al dat vrijdag een schoolfeest is, op lokatie in de stad?".
"Nee...vrijdag? Morgenavond?".
"Ja, kun jij ook komen?, er moeten wel wat docenten zijn...".
"Ik kan wel proberen om langs te komen...".
"Is er iemand die tot vijf uur kan blijven op die lokatie?".
"Vijf uur de volgende morgen?".
"Ja, dat is wel de bedoeling, dat er iemand tot het einde blijft om alles rustig te laten verlopen".
"Nou, ik kan misschien wel een uurtje of twee komen, maar tot vijf uur...".
"En er lag ook een verzoek vrijdag na school tot 21 uur 30 de school open te houden zodat mensen niet tussendoor op en neer hoeven te reizen...".
"Dus dan werken we van 9 uur 's ochtends tot 5 uur de volgende dag 's ochtends...?".
"Eh ja...".
"Wat denk je zelf wat hierop het antwoord is?".
"..............".
"Dat dacht ik ook"
.

Ik heb zo ontzettend geen zin in dat feest vanavond...

2 comments:

moi said...

overleefd? Ik ben altijd in voor feesten maar dit gaat wel erg lang door!

Anonymous said...

Ik heb zelden zo'n saai feest meegemaakt :). Ik was na twee uurtjes weer weg, zoals afgesproken, de rest is nog tot half zes doorgegaan...niet mijn kop thee.