Friday, May 04, 2007

10 voor 7.

Dat is rijkelijk vroeg om de wadi voor de zoveelste keer om te ploegen en opnieuw in te zaaien.
In te zaaien en vervolgens geen water te gebruiken.
Zo luxe als het klinkt, die wadi is zo f*ck*ng groot dat ik dat met mijn tuinslang ook niet kan opknappen.
Om half 7 hoorde ik het apparaat aan komen rijden, in de verte, maar de herrie werd steeds voller.
Vooral ook omdat de nieuwe grond die ze opnieuw gaan inzaaien weer bouwpuin is, en dus zal er weer niets op groeien, maar de keien vliegen door de lucht.
Het geluid houdt het midden tussen een steenvergruizer en een aardappelrooimachine.
Dus heel vroeg al ben ik beneden op mijn vrije dag, en zo houd ik veel tijd over om nog een keer naar het stort te rijden.
Ernstig geval van voorjaarsopruiming, don't ask...
Ik mopper niet.
Hier heb ik tenminste een wadi voor mijn deur.

No comments: