Friday, June 08, 2007

Mmm...

Foodblog!
Met als extra: recepten van bands.
Dit naar aanleiding van een boek dat net uit is, met de gevleugelde titel "I like food, food tastes good".
klik voor meer.
Met daarin recepten van "...Calexico, Battles, Enon, Belle & Sebastian, My Morning Jacket, Grandaddy, The Long Winters, NOFX, Strung Out, The Walkmen, Centro-Matic, RJD2, Ted Leo, Nada Surf, Vague Angels, Devendra Banhart, Franz Ferdinand, Interpol, Les Savy Fav, Pelican, und viel mehr..."
Ik ben helaas pas over een half jaar jarig...
Kennelijk heeft de kok van het blog, Sid Fisjes (pun intended!) in voorbeeld van dit boek op zijn beurt een aantal Belgische bands hun hun lekkerste recepten afgetroggeld!
Die staan gewoon op zijn blog.
Op Studio Brussel had iemand het ook over "de spaghetti van Arno".
Maar die kan ik nergens vinden....
Voor de site zie mijn linkdump hiernaast!
Ehnne nee...ik ben nog steeds niet klaar met mijn essays, maar weet nu wel dat de Guillotine en Absynth zwitserse uitvindingen zijn.
Kijk aan.

No comments: