Monday, June 18, 2007

Weten we dat ook weer.

De eerste tramlijn die wordt uitgewerkt (doelstelling ingebruikname is 2013/2014) is de lijn Waalsprong- centrum - Heijendaal.
Uitgangspunt was dat het Hoogwaardig Openbaar Vervoer via geleide bussen die zowel op rails als op de weg kunnen rijden in de toekomst zeven dagen per week door de Burchtstraat zouden gaan.
Dit beantwoord dan mijn vraag vanaf wanneer Nijmegen-Noord een fatsoenlijke aansluiting krijgt op de rest van de stad...
In 2013 bestaat mijn werk in die hoek van de stad wellicht helemaal niet meer.
In 2013 woon ik misschien al aan de andere kant van het Kanaal, aan de oceaan in plaats van aan de Waal.
Ach, ik mopper niet.
Ik woon hier fijn.
Maar er zou beter openbaar vervoer komen, en een recreatieplas...toen wij in 2003 tekenden voor dit huis.
Nergens stond erbij dat de kinderen tegen die tijd al het huis uit zouden zijn.

No comments: