Saturday, May 10, 2008

Pinksterdruk?

Want alle campings zitten vol.
En de 'meubelboelevaars' lonken.
Landerig kijk ik de tuin in en vraag me af of ik eigenlijk een reden heb om 'de deur' uit te gaan.
Het is zaterdag en dat is mijn tot-het-laatste-moment-uitstel-dag...
Ik ben nog steeds op vakantie, in mijn hoofd dan.
We hebben een zogenaamde doorzon-woning.
Dat klinkt heel erg vinex en saai, maar is uiteindelijk heel erg cool.
Het betekent namelijk in de praktijk dat we aan twee kanten van onze leefruimte gewoon een wand kunnen wegschuiven.
Een stoel en een tafel verzetten en je kunt vanaf het tuindeck tennissen met iemand die voor het huis op de stoep staat.
Wij leven dus min of meer altijd buiten als de zon een beetje schijnt.
Fijn voor de buren, want de kinderen spelen guitar-heroe met een vriendinnetje.
Het leven is goed vandaag.
Barracuda!

No comments: