Wednesday, May 07, 2008

Reasons to be cheerfull.


Ik kan ze nog steeds gebruiken.
Ik zoek ze nog steeds op.
Want een week weg is uiteindelijk maar een week.
En thuisgekomen wilde ik eigenlijk het liefst weer terug.
Maar school en werk enzo...
Gisteren zei ik het nog hardop tegen iemand, maar ik denk het al sinds zondagochtend: als je door Nederland rijdt zie je vooral muren.
Daar niet, overal waar je bent is het uitgestrekt, vaak zelfs leeg, soms desolaat, maar vrijwel altijd open.
Daar werd ik wakker van de meeuwen.
Hier van de krantenjongen op een slecht opgevoerde scooter.
Ik weet dat ik niet mag mopperen.
Dit is helemaal geen slecht land om in te wonen.
Geen natuurrampen, meestal geen bananenrepubliek...
Vakantie is altijd fijner dan de doordeweekse kost.
En er zijn hier best veel redenen mensen om nog even te blijven.
Maar zeg nu zelf....

No comments: