Sunday, June 22, 2008

Nog een weekje...

Mijn traditionele aftel-maand is dit.
Wallen onder mijn ogen en kapotte handen (weerstand helemaal op) alleen in de maand juni.
Soms rond de kerst ook.
Aftellen.
Nog twee dagen lesgeven.
Nog anderhalve week beschikbaar zijn.
Nog twee weken de kinderen van sportclub naar muziekles naar school.
Nog twee belangrijke afspraken...
Omdat aftellen altijd gepaard moet gaan met goede dingen om naar toe te leven, kijk ik alvast naar leuke plekken in Cornwall, Wales...om uiteindelijk toch weer terecht te komen in het gewone, beetje sombere Yorkshire.
Ik wil graag weg, maar weet dat ik het in de herfst harder nodig heb.
Dus moet ik het deze zomer maar even doen met kleine vakanties.
Van een dag, een weekend, een uur...
Dan wil ik zelfs incidenteel over mijn kampeer-afkeer heen stappen om komend weekend op Graspop helemaal niet aan dit land te denken.
Dan ga ik ver.

No comments: