Monday, March 30, 2009

Nu dan misschien?

Want ik begon behoorlijk emo te worden van alle grauwheid en regen.
Normaal vind ik het wel knus.
Vroeg de gordijnen dicht, wat kaarsen, en ik red me wel.
Maar als het ook al zo vroeg dag is en zo lang licht...
Dan moet het ook maar echt losbarsten, die lente.

Foto's geleend van oa. Noviomagum


We hebben heel veel kaarten gekocht, voor
dit , voor dit en voor dit.
En voor dit moeten we nog.
En dan moet het
met alle voorpret lukken om de laatste weken tot aan de zomervakantie vol te houden.

Ik hoorde Noir Desir vanochtend weer eens op de radio. Het ultieme zomernummer met Manu Chao op gitaar, de meesten weten helemaal niet dat er zo'n droevige videoclip bij zit. Ik moest ook weer denken aan de bizarre omstandigheden rondom de zanger van deze band. Hoe iemand die zulke mooie dingen kan schrijven, tegelijkertijd in staat is om zijn beheersing op een fatale wijze te verliezen...en andersom.

Zie je nu wel, veel te emo geworden!
Tijd voor een goede voorjaarsstorm en daarna zon tot oktober.

No comments: