Friday, May 29, 2009

Familygatherings...

Ik geloof dat de komende vijf weken de meest hectische van dit jaar worden.
Studie, werk en de agenda van de kinderen lopen nu echt totaal niet meer synchroon.
Nu komen er vijf weken aan waarin ik elke dag een duplicaat nodig heb van mezelf.

Achtbaan.
Daarna wordt het dan opeens zes weken windstil...
Maar er zitten in deze weken ook een paar goede breaks, dus dat verzacht de klappen.
Hopelijk zijn onze familiebijeenkomsten bijvoorbeeld minder rampzalig als dit relaas van een groot diner waar deze ongeƫvenaarde schot, een held, mijn noorderlicht, ooit naar toe is geweest.
Alhoewel, als het net zo grappig wordt als dit verhaal is dat eigenlijk wel weer ok...
Maar het is geen kerst! (huh?) en we gaan toch met dank aan N en J voor de achterwacht, met A en K naar NoMeansNo op 12 juli zoals het er nu uitziet (huh?)....
Dus het komt allemaal helemaal goed!

2 comments:

Anonymous said...

Aaaaaaaaaaaah, Billy!
Dit stukje heb ik op dvd, heb een paar dvds van the big yin. :D
Goh, wat heb ik nu al zin in 12 juli!
Hopelijk is de nieuwe lading Stout dan ook klaar ;)

Strangebrew said...

Uhuh!!! :)