Sunday, January 24, 2010

Zolang het weekend is...

....is alles goed.
Ik heb het huisvrouwen-gen niet geërfd van mijn moeder, dat is een ding dat zeker is.
Gelukkig is er iemand in huis die wel graag kookt, en hij zegt altijd dat ik vast andere kwaliteiten heb.
Dus is het de eer aan mijn lief om samen met Kind 1 vijftig muffins te bakken om te tracteren op school.
Ons huis is vandaag een pastry-shop, en het hele huis ligt vol met gebak en meel.
Zij wilde eigenlijk een hele high-tea mee naar school nemen, maar dat was ons iets te gortig.
De hele dag hangen er de heerlijkste geuren om me heen, die het extreem moeilijk maken me te concentreren op de voorbereiding van mijn "Stellungnahme"-toets die ik dinsdag moet gaan schrijven.

Ik mag de uitnodiging maken voor het feestje, en proeven.
Warme muffins met citroen en maanzaad, pure-chocolade-muffins, met bosbessen en nog een partij met banaan en pecan-noten...
Sommige mensen boffen toch gewoon?

No comments: