Friday, May 28, 2010

Should I tune in tonight? 2

En nu de finale, die ondergaan we met veel plezier en veel mensen, het eigen lied doet wel niet meer mee, maar laten we eerlijk wezen, met zo'n lied had niemand kunnen winnen.
Eurosong is bombast, opmerkelijke kleding en hunkerende blikken in de camera, niet een heen en weer stappend zwaaiend meisje in een gewone broek met een draaiorgel.
En ook al ben ik het met iedereen eens dat Sieneke me een schat van een meid lijkt, ik heb van de schrijver van het lied nog niets gehoord.
Misschien dat hij zich achter de bank verstopt als de bel gaat...en dat mag ook wel.
Maar er is nog Belgiƫ, met een echt aangenaam lied op gitaar, en de rest is een heerlijke overdreven freakshow, dus ik ga het bier alvast koud leggen voor mijn gasten.
Er zijn genoeg pennen, scorelijsten, gevulde dadels of gewoon chips?
Weet je wat ik doe gewoon allebei....

1 comment:

Alie said...

Veel plezier!