Thursday, May 13, 2010

Tuurlijk.

Beste ...

Ga even rustig zitten voor dit bericht. Ik heb nog maar een paar weken te leven, ben niet onbemiddeld en heb besloten iets nuttigs te doen met het geld dat ik niet mee kan nemen naar het hiernamaals. Wellicht wil jij me helpen. Ik heb een advocaat ingeschakeld die mij helpt bij het uitvoeren van mijn laatste wens. Van het geldbedrag, waarvan je zelf de helft mag houden mag je zelf de bestemming, zijnde een goed doel, bepalen. Geef je rekening-gegevens en naam en adres door aan mijn advocaat en alles zal verder worden uitgevoerd in overeenstemming met mijn testament. Dankjewel voor je tijd en voor de hulp bij het uitvoeren van mijn laatste verzoek op deze wereld.

Caroline.

Maar dan allemaal in het Engels...

En wederom gooi ik de kans op een lang leven in weelde weg door op "delete forever" te drukken, en nooit zonder twijfel; want wat als....

No comments: