Saturday, October 09, 2010

Even niet meer...

Vanwege RSI mag ik een poosje niet te vaak inloggen.
Ik ga dus een tijdje niet schrijven....en dat is een lastige opdracht.
Daarom een kleine thema-reeks.
Over gramschap.
Mijn gramschap.
De drie dingen die ik als ik het nu niet van me afschrijf, mijn nachtrust gaan verstoren.
En daar heb ik geen zin in.
Dus, in niet chronologische en zeer onlogische volgorde, met voor wat dit blog betreft zelfs een stukje geschiedsvervalsing, want dit stuk zag er eerst heel anders uit, maar dit is mijn kleine universum en ik ben er de baas (smerige grijns die u nu niet ziet) : een drieluik!, dat ik later schreef maar eerder publiceer, ha!, en als u dit allemaal nog begrijpt trakteer ik u graag op een biertje als beloning!

1 comment:

Festina Lente said...

Daar zat je nou net op te wachten denk ik...RSI! Balen zeg! In ieder geval sneltoetsen gaan gebruiken!
Verificatiewoord: lastex