Friday, January 28, 2011

Thinking about you...

Vandaag weer van alles geleerd en de dag is nog jong.
Vandaag geleerd dat als je mensen wilt gaan leren schieten, je ze ook moet gaan leren lezen en schrijven, maar ze niet gaan leren schieten is geen optie, want kennelijk gebeurt er dan iets heel heel heel ergs als je dat niet doet, misschien wordt je dan wel niet uitgenodigd voor de volgende G20 of krijg je je centjes niet terug van de JSF-fabriek (ja, sorry hoor, maar na een week gebakken lucht ga ik gewoon de wereld zien door de ogen van een vierjarige, want zo word ik tenslotte ook meestal behandeld door de overheid).

Vandaag geleerd dat Nederland heel veel kliklijnen heeft, kennelijk zijn we een land bevolkt door mensen die graag de hele dag bezig zijn met het gedrag van de anderen om hen heen, NSB-mentaliteit bemoeizucht als hobby, want we zijn een vrij land en dus ook vrij om meteen iets te roepen als ons iets niet aanstaat...

Vandaag ook geleerd dat de zon schijnt in een strakblauwe lucht en dat ik daar wel degelijk van op knap, en ik uiteindelijk toch liever niet heb dat er opeens een groot zwart gat verschijnt dat zometeen alles op eet....
Dus ga ik nu toch maar even aan iets anders denken dan aan de toestand van de wereld.



1 comment:

Festina Lente said...

Dat laatste is altijd een goed idee!