Sunday, January 08, 2012

Hoog water


Extreem weer en extreem veel water zijn voor mij nog steeds onweerstaanbaar...
Ik ben dan wel weer hypocriet genoeg om als ik er in terecht kom er zelf heelhuids van af te willen komen, maar er naar kijken mag ik altijd graag.
De Galloways zijn al achter de dijk geplaatst en ook de wilde paarden hadden al hogere grond opgezocht, een rondje door de polder afgelopen vrijdag liet de indruk achter van wonen aan zee.
Onze dijk kan nog zeker drie meter hebben, de kade van de stad is nog droog.
Het wachten is op het smeltwater uit het zuiden, maar vooralsnog geniet ik van de rivier die nu al overal lijkt te zijn.

1 comment:

Alie said...

Beetje late reactie maar heb laatst de foto's van onze rondrit op flickr gezet, was een heel mooi gezicht dat hoge water!