Tuesday, June 21, 2005

Equinox.

Ik ben niet goed met warm weer.
Mijn hersenen functioneren nog trager dan normaal, en ik had al een paar dagen dat ik dingen zag en hoorde die niet helemaal leken te kloppen.
Ik had niet genoeg alcohol geconsumeerd afgelopen weekend om daar last van te hebben.
De rel over de denktank in "palazzo di pietro" was echt...dus dat was het ook niet.
Mijn lichaam kapt er ook gewoon mee.
Alsof ik een zonnesteek heb daas ik door het huis.
Dus zakte ik door mijn enkel en loop ik nu mank met een kapotte knie.
Het is dat de teamdag volgende week, mountainbiken in de Ardennen, al van het programma geschoten was ...
Het wordt tijd dat de school een paar weken op slot gaat...
Het is de langste dag vandaag en zo voelt het ook.
Tot zover hoe het mij gaat.
Langste dag.
Op het andere halfrond begint nu gek genoeg de winter.
Kortste nacht.
De nachten worden vanaf nu weer langer...

No comments: