Tuesday, October 11, 2005

Krant.

Steekpartij.
In ... is vrijdagavond laat een vechtpartij geweest, waarbij een 18- jarige man in zijn rug is gestoken. Het slachtoffer is meteen door een getuige naar het ...ziekenhuis in Nijmegen gebracht. De dader vluchtte na de steekpartij, maar kon enige tijd later door de politie worden aangehouden. Het blijkt te gaan om een 22- jarige. Hij is overgebracht naar het politiebureau in Nijmegen. De recherche van district Tweestromenland stelt een onderzoek in naar de toedracht van de steekpartij.
(bericht uit regionale krant, bewerkt)

Heel af en toe ontmoet ik mensen die in een situatie zitten waarvan je, natuurlijk achteraf, kunt zeggen dat het een tijdbom was.
Dan lees ik een bijna onopvallend bericht in de krant en denk, vlak voordat ik het alweer bijna vergeten ben, "Het zal toch niet...".
En dan is het dat dus wel...
Ik voelde me vandaag heel erg machteloos.
Het duurde wel een hele dag totdat ik in staat was het los te koppelen van mijn werk en van mezelf...
Pffff.

No comments: