Friday, January 13, 2006

Stadsmythe.

Vanochtend maakte mijn lief het licht aan en hield de krant onder mijn neus, met de woorden: Dit is zo'n bizar bericht, ik dacht dat je daarvoor wel wakker gemaakt wilde worden...".
Op de voorpagina een foto van een kandidaat uit het programma Idols met een warrig verhaal over een anonieme tip over de moord op Louis.
Heel even hoopte ik dat dit kon betekenen dat er wellicht wel ergens iets lag te wachten om ontdekt te worden.
"Iemand, ergens, weet iets !" dacht ik heel even "misschien zijn er zelfs meer"...
Al zou het nu uit een wel heel onverwachte koker rollen, nog steeds houden wij de hoop dat er antwoorden komen, op welke manier dan ook.
Maar gedurende de dag werd duidelijk dat dit verhaal in ieder geval helemaal nergens op sloeg.
http://tinyurl.com/8wjbd
Misschien morgen...

No comments: