Monday, February 06, 2006

Mondigheid.

"Waar zullen we dan naar toe gaan?"
"Ik wil naar iets warm en relaxed..."
"Gaan we op vakantie?"
"Misschien, als we gaan, waar willen jullie dan naar toe?"
"Gewoon ergens waar bos is en een speeltuin en we buiten kunnen eten!"
"Ja, naar camping Cupido op "Tessellin"!"
"En wat wil jij zelf dan?"
"Ik dacht aan de Engelse kust...Of Italie, naar kom, hoe heet die streek, Toscane..."
"Van die pizzakoeriers?"
"Nee, het echte Toscane... Italie? hmmm..."
"Is dat ver met de auto?"
"Twee dagen...of de Engelse kust?"
"Dan hoef ik niet!"
"Oh, dan hoef hij niet.....maar mij lijkt de engelse kust ook wel wat..."
"Dat is even ver...Hoewel ik er eigenlijk niet zo'n trek in heb om in Engeland veel te rijden, als we weer met de auto op de vluchtstrook staan..."
"Jij staat liever op een Toscaanse vluchtstrook om in het italiaans dat je niet spreekt uit te leggen wat voor geluid de auto maakt..."
"Da's ook waar...dus, wat doen we?"
"Kinders?"
"Ik wil gewoon weer naar Bollo de Beer in dat bos!"
"Ja ! of naar camping Cupido op "Tessellin"!, ook al was dat ook wel ver rijden..."
Kids die kunnen meedenken.
Stom plan.

No comments: