Wednesday, July 02, 2008

Fried brain.

Dit is een noordelijk land en hier moet gewoon de temperatuur niet al te hoog oplopen.
Ik kom binnen in een nu nog koel huis.
Ik werk wat administratie weg, waarvan de helft weer niet te regelen is in één dag en de moed zinkt me in de schoenen voor de rest van de dag.
En dan lees ik ook nog met mijn duffe kop zo'n lullig stukje in de krant en voel opeens dat het ook binnen al veel te warm is.
Dat de hitte mijn inderdaad delicate hersens zowat doodslaat en dat ik dat vandaag er gewoon niet bij kan hebben.
Ik wil gewoon een beetje hangen, naar Studio Brussel luisteren (voorpret voor Pukkelpop!), en uitzoeken wat ik nodig zou kunnen hebben om te overnachten in een tipi...
Maar helaas.
Om twee uur moet ik me melden om mee te helpen met het opbouwen van de schoolbarbeque (wat heeft me in vredesnaam bezield toen ik me daar voor opgaf ?) om daarna door te vliegen naar mijn eigen school voor de diploma-uitreiking.
Mijn enige hoop is die beloofde allesverpletterende hagelbui die ons allen verlost van deze dag met verplichte nummers.

No comments: