Wednesday, June 24, 2009

Kitchensinkdrama...

Had ik u al ooit verteld over onze wonderhond, die anderhalf jaar geleden na een hersenbloeding opeens besloot dat het toch zeker weten nog lang geen tijd was om te vertrekken.
Nu twijfelt ze kennelijk weer.
En opnieuw heb ik nare visioenen over een slecht-nieuws-gesprek en de woorden: "Je was een hele brave hond...".
Ik heb die gedachte nog niet van me afgeschud of de hond begint praatjes te krijgen,tegen de overbuurhond, en ik dus weer felle hoop.
Wellicht flikt ze het nog een keer en drommen straks opnieuw hordes 'devotées' om haar ligkussen, zich vergapend aan deze wel heel wonderlijke hond.
We shall see...

Het is eigenlijk, afgezien van onze hond, wel een beetje komkommertijd op ESB.
Morgen Idioom en een spreekvaardigheids-test.
Komend weekend mag ik even tussendoor los om vervolgens weer een paar dagen
tot nader order met mijn neus in de boeken te duiken.
Nog vier lesdagen na vandaag.
Nog drie tentamens na morgen.
Nog twee werkweken na dit weekend.
Countdown initiated...

No comments: